Je winkelwagen is momenteel leeg
Verzenden en Bezorgen
Verzenden
Bij binnenkomst van uw bestelling wordt deze met grote zorgvuldigheid gereed gemaakt voor verzending.
Uw bestelling wordt verzonden met PostNL/My Parcel.
Wij hanteren de volgende tarieven:
Verzendingen binnen Nederland PostNL / My Parcel
Tarieven Europa zone 1 en Verenigd Koninkrijk*
* Denemarken € 17,50 , Belgie en Duitsland € 11,50 , Frankrijk en Oostenrijk € 16,95 , Luxemburg en Verenigd Koninkrijk € 18,75 , Finland en Ierland € 22,00 , Spanje € 19,50 , Zweden € 23,75.
Tarieven rest van den Wereld
Rest van de wereld, en sommige afgelegen gebieden in Europa, altijd met track en Trace!
En alleen op aanvraag. Kosten voor verzenden worden vooraf aangegeven.
Let op: de douanekosten en invoerrechten zijn voor rekening van de klant!
Bezorgen
We streven ernaar dat alle bestellingen binnen 1-2 werkdagen verzonden worden.
Met het verzenden van maatwerk moet u rekening houden met 3 tot 5 werkdagen.
Wilt u een artikel retourneren?
Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 dagen de tijd om het artikel of artikelen te retourneren.
Heeft u een foutief of defect artikel ontvangen, neem dat zo snel mogelijk contact met ons op.
Voor onze retourservice komen uitsluitend items in aanmerking die voldoen aan de volgende voorwaarden:
De volgende items zijn uitgesloten van onze retourservice:
Panty’s, oorbellen, inleg-/antislip zooltjes, boeken, lipsticks die gedragen zijn en niet meer in de originele verpakking zitten. Onze afgeprijsde/sale artikelen. Onze afgeprijsde/sale artikelen gaan eruit en mogen daarom niet meer geretourneerd worden, gelieve hier rekening mee te houden.
Kleding mag binnenshuis even gepast worden (maar uiteraard niet gedragen), We verzoeken je vriendelijk om goed op te letten bij het passen met gebruik van make-up maar ook met deodorant voor je gaat passen. Dit laat lelijke plekken achter op de kleding, hierdoor raakt het kledingstuk onverkoopbaar. Bewaar onze items niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van je geliefde hond of andere huisdieren. Items die niet fris meer ruikt, of netjes uitziet, kunnen wij namelijk helaas ook niet meer aanbieden aan andere klanten!
Stap 1 Stuur een email naar [email protected] en meldt uw retour aan.
Stap 2 Uw ontvangt digitaal een retoursformulier print deze uit een vul deze volledig in.
Stap 3 Leg uw artikelen en het ingevulde retoursformulier in het pakket en pak het zorgvuldig en goed in.
Stap 4 Breng uw pakket naar een postkantoor (post.nl) bij u in de buurt. Bewaar uw bewijs van verzenden goed. Let op**
**Retourzendingen dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Retourzendingen die niet voldoende zijn gefrankeerd, worden te allen tijde geweigerd. Wij nemen geen retours aan die als brievenbuspakketje zijn verzonden.
**Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. De klant is verantwoordelijk voor het ordelijk verpakken en verzenden van een retourzending.
Wil je toch liever een andere maat of je artikel bijvoorbeeld ruilen voor een andere kleur? Plaats dan eenvoudig een nieuwe bestelling met de gewenste maat (of kleur) zodat je deze snel in huis hebt!
Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.
Tijdens de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen betaalmethode. Dat betekent dat wanneer je met Paypal hebt betaald, je ook het geld op de rekening van je Paypal rekening terug ontvangt. Ontvangt u liever sneller uw geld terug, vul dan het retoursformulier in met uw bank gegevens. Onder dit bericht ziet u een voorbeeld van het retour formulier. Deze mag u ook kopiëren, uitprinten, invullen en bijvoegen in uw retourpakket.
Geen bevestiging ontvangen?
Heb je binnen 7 werkdagen nog steeds geen bevestiging van ons ontvangen? Dan adviseren we je om contact op te nemen met het postbedrijf waarmee je de retour verzending hebt verstuurd, zodat zij je pakketje kunnen traceren.
Wij beschikken helaas niet over de gegevens van je retourspakket en kunnen je hierin dan ook niet helpen. Is er sprake van een vertraging? Laat het ons dan weten zodat wij je retourstermijn eventueel kunnen verruimen!
Onze gehele wettelijke voorwaarden vind je hier.